Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 1.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 2.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 3.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 4.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 5.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 6.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 7.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 8.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 9.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 10.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 11.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 12.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 13.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 14.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 15.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 16.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 17.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 18.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 19.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 20.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 21.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 22.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 23.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 24.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 25.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 26.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 27.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 28.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 29.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 30.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 31.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 32.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 33.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 34.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 35.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 36.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 37.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 38.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 39.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 40.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 41.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 42.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 43.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 44.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 45.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 46.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 47.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 48.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 49.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 50.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 51.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 52.
  • Presentations 'Mārketinga loma uzņēmuma mērķu attīstībā', 53.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kas ir mārketings?   
  Mārketings uzņēmuma struktūrā   
  Vai ap mārketingu notiek visa uzņēmuma darbība?   
  Mārketinga procesa vadīšana   
  Segmentēšana   
  Pētīšana un pētījumi   
  Sadales kanāli   
  Iekšējais mārketings   
  AIDA pieeja   
  Uzņēmuma zīmols – pamats komunikācijai   
  Mediju novērtējums   
  Tiešais mārketings   
Extract

Saturs
Kas ir mārketings?
Mārketings uzņēmuma struktūrā
Vai ap mārketingu notiek visa uzņēmuma darbība?
Mārketinga procesa vadīšana
Segmentēšana
Pētīšana un pētījumi
Sadales kanāli
Iekšējais mārketings

Kas ir mārketings?
Kas ir mārketings? (1)
Vadīšanas process, kura mērķis ir akcionāru ienākumu maksimizācija, izstrādājot un īstenojot stratēģiju uzticības pilnu attiecību nostiprināšanai ar uzņēmumiem vērtīgiem klientiem (individuālajiem un organizācijām) un stabilu atšķirīgu konkurences priekšrocību izveidošanai.

Vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process nestu peļņu.
Kas ir mārketings? (2)
Mārketings ir tik fundamentāls, ka to nav iespējams uzskatīt par vienu atsevišķu uzņēmuma vadības funkciju... Mārketings ir visa uzņēmuma darbība, ņemot vērā tās galamērķus, tas ir, klienta, viedokli.
(Pīters F.Drakers, vadības zinātņu guru)

Author's comment
Editor's remarks
Atlants