Author:
Evaluation:
Published: 20.08.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāmu plusi un mīnusi', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmu plusi un mīnusi', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmu plusi un mīnusi', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāmu plusi un mīnusi', 4.
  • Summaries, Notes 'Reklāmu plusi un mīnusi', 5.
Extract

Reklāmas TV
+ Iedarbīgas, jo cilvēks tās uztver gan vizuāli, gan audiāli. Var būt dažādi efekti, kas nostrādā uz cilvēka zemapziņu
+ Var izvēlēties attiecīgo mērķauditoriju, liekot reklāmas starp raidījumiem, kas ir saistīti ar reklamēto produktu. Piemēram, reklamē bērnu rotaļlietas starp multenēm vai citiem bērnu raidījumiem.

- Daudziem cilvēkiem nepatīk garās reklāmas un tās tiek pārslēgtas
- Ja reklāma ir filmas starplaikā, tad ir iespēja, ka cilvēks to nemaz neredzēs, jo būs izgājis no istabas, piemēram, lai uztaisītu sev vēl vienu tēju.…

Author's comment
Atlants