Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 1.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 2.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 3.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 4.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 5.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 6.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 7.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 8.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 9.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 10.
  • Presentations 'Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija', 11.
Extract

Eriks Ēriksons
“Epiģenētiskā personības psihosociālās attīstības koncepcija”

Personības veidošnos un attīstību Ēriksons saprot kā atsevišķu etapu nomaiņu, turklāt katrā no etapiem notiek cilvēka iekšējās pasaules būtiskas izmaiņas, kā arī radikāli izmainās cilvēka attiecības ar apkārtējiem cilvēkiem.
Ēriksons izdala 8 etapus un 8 krīzes situācijas personības attīstībā, dzīves laikā no dzimšnas līdz vecumam.

1.etaps (no dzimšnas līdz viena gada vecumam)
Zīdaiņu vecumā atkarībā no tā, tiek vai netiek apmierinātas bērna fiziskās vajadzības un emocionālais komforts, veidojas divi personības jaunveidojumi: uzticēšanas vai neuzticēšanās pasaulei.
komfortā pasaules uztvere
bailīgums, nedrošība, neuzticība…

Atlants