Evaluation:
Published: 21.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 1.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 2.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 3.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 4.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 5.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 6.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 7.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 8.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 9.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 10.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 11.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 12.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 13.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 14.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 15.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 16.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 17.
  • Research Papers 'A/s “Hansabanka” komerciālais raksturojums', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Hansabankas darbības analīze    4
1.1.  Bankas 2001. gada darbības pārskats    5
1.1.1.  Klientu apkalpošana    7
1.1.2.  Uzņēmumu apkalpošana    9
1.1.3.  “Hansabank Market    10
1.1.4.  Kapitāla tirgus    10
1.2.  Bankas 2002. gada darbības pārskats    10
1.2.1.  Privātpersonu apkalpošana    10
1.2.2.  Uzņēmumu apkalpošana    11
1.2.3.  Hansabankas markets    11
1.2.4.  Hanza līzings    12
1.3.  Bankas 2003. gada darbības pārskats    12
1.3.1.  Latvijas ekonomika    13
2.  A/S “Hansabanka” stratēģija un sasniegumi 2003. gadā    14
3.  A/S “Hansabanka” peļņa 3 gadu laikā    16
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Banku darbība atšķiras no vairuma citu nozaru, jo banku pastāvēšana ir atkarīga no klientu uzticības tām. Uzticība ir nepieciešama, lai piesaistītu klientus, par kuriem tiek maksāti procenti. savukārt procenti tiek aizdoti citiem klientiem uz augstāku procentu likmi. Bankas ir katras valsts ekonomikas centrā, jo tās novirza naudu no piegādātājiem uz investoriem vai uzņēmumiem, kam ir tikpat nozīmīga loma valsts ekonomikā. Ja banku sarežģījumu dēļ, cilvēki glabātu savus ieguldījumus ārpus finansu sistēmas, tas nodarītu ievērojamus zaudējumus visai valsts ekonomikai un kaitētu sabiedrības labklājības izaugsmei.
Vērtējot banku klientu aktivitāti, var spriest, cik aktīva ir biznesa vide kopumā, cik attīstīta un gatava ir dažādu finansu iespējām ir sabiedrība, kurā sektorā ir augšupeja un kurā iespējama ir krīze. Bankas Latvijā vēl nav sasniegušas Eiropas standartus, bet katrā ziņā tam tuvojas: ievieš jaunas tehnoloģijas un jaunus pakalpojumus. Tās cenšas gūt aizvien lielāku pieredzi tirgus ekonomikā.
Hansabanka ir pievērsusies jaunu tehnoloģiju attīstībai un mūsdienīgiem, aktuāliem pakalpojumiem, tāpēc izvēlējos analizēt šo banku. Pati esmu šīs bankas kliente, un mani interesē viss, kas saistīts ar šo banku.…

Author's comment
Atlants