Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 1.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 2.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 3.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 4.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 5.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 6.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 7.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 8.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 9.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 10.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 11.
  • Research Papers 'Televīzija un tās sociālā loma 20.gadsimta 50-tajos gados', 12.
Extract

Secinājumi
• Televīzija, kā masu komunikācijas līdzeklis, laika gaitā ir ievērojami mainījusies un uzlabojusies. Mūsdienās gandrīz katra mājās ir televizors, kas ir viens no galvenajiem informācijas iegūšanas līdzekļiem.
• Televīzija sabiedrībai pavēra plašāku skatījumu uz dzīvi, ļāva iepazīt to, par ko agrāk nekas nebija zināms.
• Sākumā, kad mājās ģimenēm parādījās televizori un aktuāla kļuva kolektīvā TV pārraižu skatīšanās, tika uzlabotas un pastiprinātas indivīdu savstarpējās attiecības, gan kaimiņu, gan draugu, gan radu.
• Televīzijas „zelta laikmetā” attīstījās jauni programmu žanri, daudzi raidījumi tika pārcelti no radio uz televizoru ekrāniem, piemēram, ziepju operas, komēdijseriāli, raidījumi bērniem.
• Aktieriem pavērās jaunas iespējas savas karjeras pilnveidošanā.
• 50. gadu ziepju operās bieži tika izcelta sieviešu un mājsaimnieču sociālā loma, izplatīti stereotipi par to, kādai jābūt īstai mājsaimniecei un cik laimīgai viņai jājūtas par piešķirto „titulu”.
• Sievietēm paredzētās televīzijas reklāmas bija par uzkopšanas līdzekļiem un to, cik lielu prieku nes mājas darbi. Tā ietekmē arī radās nosaukums – ziepju opera.

Author's comment
Atlants