-
Informācijas tehnoloģiju izmantošanas iespējas latviešu valodas un literatūras mācīšanā
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskais pamatojums | 5 |
2. | Iespējas izmantot IT stundu sagatavošanai | 9 |
2.1. | Uzskatāmo materiālu sagatavošana | 10 |
2.2. | Apmācības programmu veidošanas iespējas | 10 |
2.2.1. | Programmās lietotās mācību metodes | 10 |
2.2.2. | Apmācības programmu veidošana | 13 |
2.3. | Interneta resursu izmantošana stundu sagatavošanai | 14 |
3. | IT izmantošana mācību stundās | 15 |
3.1. | Lietišķo programmu izmantošana stundās | 15 |
3.2. | Multimēdiju sistēmu izmantošana | 17 |
3.3. | Interneta resursu izmantošana | 20 |
4. | IT izmantošana mājas uzdevumiem un papildu darbiem | 23 |
5. | Nosacījumi veiksmīgai IT izmantošanai | 24 |
Secinājumi | 25 | |
Avoti | 26 | |
Pielikumi | 27 |
“ Ir svarīgi, lai jaunā paaudze veiksmīgi sagatavotos dzīvei sarežģītajā, mainīgajā šodienas un rītdienas pasaulē. Nenoliedzami, ka nozīmīgākie priekšnoteikumi tam būs tieši skolēnu iegūtās izglītības kvalitāte.” (8, 3)
Pētījuma mērķis ir noskaidrot IT izmantošanas iespējas latviešu valodas un literatūras mācīšanā, raksturot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas galvenos pielietojuma veidus šo priekšmetu apguvē un izveidot ieteikumus pielietojumam konkrēti X pilsētas vakara vidusskolā.
Pētījuma mērķis-
Pētīt latviešu valodas un literatūras mācību procesa pilnveidošanas iespējas, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģiju.
Pētījuma uzdevumi-
1.Analizēt teorētisko literatūru par IT lietošanu skolā.
2.Izstrādāt paņēmienus darbam latviešu valodas un literatūras mācīšanā, izmantojot IT.
Pētījuma priekšmets-
IT mācību darbā.
Pētījuma objekts-
Mācību process X pilsētas vakara vidusskolā.
Hipotēze-
Mācību procesu iespējams pilnveidot, izmantojot IT.
Pētīšanas metodes-
Teorētiska materiālu studēšana un literatūras analīze.
Skolotāju anketēšana, iegūto rezultātu apstrāde un analīze.
Pedagoģiskā novērošana.
Skolēnu darba rezultātu analīze.…
