Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Sociālie institūti: izglītība, komunikācija un masu mediji', 1.
  • Summaries, Notes 'Sociālie institūti: izglītība, komunikācija un masu mediji', 2.
  • Summaries, Notes 'Sociālie institūti: izglītība, komunikācija un masu mediji', 3.
  • Summaries, Notes 'Sociālie institūti: izglītība, komunikācija un masu mediji', 4.
  • Summaries, Notes 'Sociālie institūti: izglītība, komunikācija un masu mediji', 5.
Extract

Izglītība ir socializācijas strukturēta forma, kurā kultūras zināšanas, iemaņas un vērtības tiek formāli nodotas no vienas paaudzes nākamajai. Mācīšanās ieņem svarīgu vietu. Cilvēki mācās no ģimenes un draugiem un no citiem avotiem. Mēs turpinām mācīties arī pēc formālas izglītības iegūšanas un skolas pamešanas. Mācīšanās ir daļa no daudzajām sociālajā, aktivitātēm un institūcijām. No sabiedrības lielā mērā ir atkarīgs tas, cik veiksmīgi jaunie cilvēki spēs dzīvot pastāvošajā sabiedrībā un tās struktūrās.
Skolas veic divas galvenās funkcijas:
Manifestētās- šīs funkcijas skolās māca kādus noteiktus priekšmetus- rakstīšanu, matemātiku, lasīšanu un citas iemaņas.
Latentās- šīs skolu funkcijas māca sociālās iemaņas un attieksmes. Piemēram, disciplīnu, sadarbību ar citiem, padevību un cieņu pret autoritātēm un darba nozīmīgums mērķu sasniegšanai. Šī funkcija skolās tiek mazāk pielietota. …

Author's comment
Atlants