Author:
Evaluation:
Published: 31.08.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 1.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 2.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 3.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 4.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 5.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 6.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 7.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 8.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 9.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 10.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 11.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 12.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 13.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 14.
  • Research Papers 'Sieviešu zeķu/zeķbikšu tirgus pētījums Latvijā', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mērķa grupas un marku sadalījums    4
2.  Mērķa grupas un marku sadalījums    6
3.  Marku pirkšana    7
4.  Zeķu/zeķbikšu iegāde un izvēle    9
5.  Kvalitatīvu zeķu/zeķbikšu raksturojumi    12
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Mērķa grupas un marku sadalījums.

Saskaņā ar pētījumā iegūtajiem datiem, 93% Latvijā dzīvojošo sieviešu pašas pērk sev zeķes/zeķbikses, bet 7% nepērk (grafiks 1.1.). Lielākā daļa sieviešu, kuras nepērk sev zeķes/ zeķbikses ir vecumā no 50 – 74 gadiem. Par aktīvām zeķu/zeķbikšu lietotājām tiek uzskatītas sievietes vecumā no 12-49 gadu vecumam. Latvijā lietotāju skaits ir 654 tkst. Katra lietotāja gadā nopērk vidēji 12 pārus zeķu/zeķbikšu t.i. kopā 7 848 000 pāru gadā.

Author's comment
Atlants