Evaluation:
Published: 25.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Interaktīvā piezīmju sistēma efektīvai lasīšanai un domāšanai', 1.
  • Summaries, Notes 'Interaktīvā piezīmju sistēma efektīvai lasīšanai un domāšanai', 2.
  • Summaries, Notes 'Interaktīvā piezīmju sistēma efektīvai lasīšanai un domāšanai', 3.
  • Summaries, Notes 'Interaktīvā piezīmju sistēma efektīvai lasīšanai un domāšanai', 4.
Extract

Ierosināšanas fāze:
1.individuālais darbs (uzrakstīt, ko es zinu vai domāju, ka zinu par doto tēmu).
2.pāru darbs (apkopo uzrakstīto informāciju).
3.grupu darbs „prāta vētra” (skolotājs uz tāfeles pieraksta visu, ko skolēni zina un ko vēlas vēl uzzināt).
4.„domu tīkla” veidošana – informācijas strukturēšana.
Apjēgšanas fāze:
1.individuālais darbs ar tekstu (sākumskolas bērniem izmanto tikai 3 simbolus)
2.frontāls darbs (iepriekšējo zināšanu salīdzinājums ar lasīto, informācijas analīze.
3.informācijas strukturēšana, domu tīkla veidošana pāros. Pēc tam grupu darbs un domu tīkla prezentācija VAI
INSERT tabulas aizpildīšana individuāli.…

Author's comment
Atlants