• Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un pašrefleksiju

     

    Essays3 Pedagogy, Psychology

Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Essays 'Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un', 1.
  • Essays 'Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un', 2.
  • Essays 'Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un', 3.
  • Essays 'Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un', 4.
Extract

Atbildīga lēmumu pieņemšanas pamatā skolotājam, tāpat kā jebkuram cilvēkam, ir ētikas standartu, drošības apsvērumu un sociālo normu ievērošana, lai ņemtu vērā dažādu darbību sekas, savu labklājību un citu cilvēku labklājību.
Apkopojot pārdomas par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču lomu profesionālajā darbībā, secinu, ka skolotājam ir jābūt gan zināšanās bāzētam, gan jāpiemīt sociāli emocionālam intelektam, ārpus konteksta esošām domāšanas spējām, empātijai, pašregulācijai, augstai atbildībai personīgo lēmumu pieņemšanā, lai ar savu klātbūtni, rīcību, uzvedību motivētu skolēnus saskatīt otrā un sevī vajadzību attīstīt sociāli emocionālās kompetences. Skola ir vieta, kur māca mācīties, un skolotājs ir galvenais virzītājspēks pašvadītām mācībām labbūtīgā vidē.

Author's comment
Atlants