Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mediji globalizācijas laikmetā', 1.
  • Summaries, Notes 'Mediji globalizācijas laikmetā', 2.
  • Summaries, Notes 'Mediji globalizācijas laikmetā', 3.
  • Summaries, Notes 'Mediji globalizācijas laikmetā', 4.
Extract

„Pārmaiņas ir informācijas laikmeta atslēgas vārds.” Mediju jomā pirmkārt, jāmin tehnoloģiskā attīstība. Mums ir trīs spēcīgi mediji – prese, radio un televīzija un viens nozīmīgs konkurents – internets. Ir sasniegts augsts kvalitātes un pārraidīšanas līmenis, kas piedāvā dažādas digitālas funkcijas, vizuālus un audiālus efektus uc. Mainoties un uzlabojoties tehniskajam nodrošinājuma, mediji attīstās un mainās arī saturiski un informācijas pasniegšanas pieejā. Ja pirmās avīzes drukāja pāris teikumus un cilvēki šos jaunumus uzzināja salīdzinoši novēloti, tad tagad jebkura mēdija priekšā ir šķērslis ar milzīgu informācijas daudzumu, kuram jāizlaužas cauri, paturot tikai labāko un nepieciešamāko. Mediju saturs ir specializēts, kas nozīmē, ka tas ir līdz pat niansēm sadalīts dažāda veida auditorijām, lai jebkurš interesents atrastu kaut ko atbilstošu tieši savām vēlmēm. Manuprāt, šīs pārmaiņas var būt draudi mūsdienu žurnālista garīgajai un fiziskajai veselībai. Tas skaidrojams ar to, ka uz viņa pleciem gulstas ļoti nopietna atbildības nasta, jo viņa darbs būs pieejams gandrīz visur pasaulē, ja iepriekš tas nebija tik reāli. …

Author's comment
Atlants