Evaluation:
Published: 23.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
  • Research Papers 'Domāšanas īpatnības pamatskolas bērniem', 1.
  • Research Papers 'Domāšanas īpatnības pamatskolas bērniem', 2.
  • Research Papers 'Domāšanas īpatnības pamatskolas bērniem', 3.
  • Research Papers 'Domāšanas īpatnības pamatskolas bērniem', 4.
  • Research Papers 'Domāšanas īpatnības pamatskolas bērniem', 5.
  • Research Papers 'Domāšanas īpatnības pamatskolas bērniem', 6.
Extract

Domāšanas īpatnības sākumskolas (6 – 10 gadi) skolēniem
Visās teorijās var atrast faktus, ka jaunāko klašu skolēns uzskatāmi pārvalda domāšanu, kāda ir viņa uzmanības ietilpība, kā paaugstinās novērošanas spējas. No 1. Līdz 4.klasei skolniekam vesela rinda psiholoģisko spēju klūst spēcīgāk attīstītas. Tomēr nevar izšķirt atsevišķu spēju, bet gan skolnieks ir jāskata tā uzvedības tipa veselumā, kurā darbojas uztvere, uzmanība, atmiņa, domāšana, raksturs, griba un viss pārējais arī nosaka jaunākā skolnieka raksturojumu.
Jaunākā skolas vecuma bērnam ar pirmajām skolas mācību dienām ir sākusies pilnīgi citas kvalitātes dzīve. Viņš ir kļuvis par skolnieku, kas viņam dod vairāk atbildības un pienākumus. Mācību process arvien vairāk uzliek pastāvību, gan savos spriedumos, gan arī dzīves organizēšanā.
Jau pirmajās klasēs mainās skolēna psiholoģiskais un fizioloģiskais raksturojums. Arī organisms ir nobriedis turpmākos gadus uzkrāt zināšanas un pieredzi. …

Author's comment
Atlants