Evaluation:
Published: 30.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 4.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 5.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 6.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 7.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 8.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 9.
Extract

Vārds „reklāma” ir cēlies no latīņu vārda „reclamare”, tas nozīmē – izsaukt, izplatīt informāciju par kaut ko, lai to popularizētu. Reklāma kalpo tam, lai informētu potenciālos, iespējamos pircējus par jaunām precēm, pakalpojumiem, to lietošanas īpašībām. Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem. Reklāmu apmaksā reklāmdevējs. …

Author's comment
Atlants