Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Skaņas un zilbju struktūras veidošana vārdā', 1.
  • Summaries, Notes 'Skaņas un zilbju struktūras veidošana vārdā', 2.
  • Summaries, Notes 'Skaņas un zilbju struktūras veidošana vārdā', 3.
  • Summaries, Notes 'Skaņas un zilbju struktūras veidošana vārdā', 4.
  • Summaries, Notes 'Skaņas un zilbju struktūras veidošana vārdā', 5.
  • Summaries, Notes 'Skaņas un zilbju struktūras veidošana vārdā', 6.
  • Summaries, Notes 'Skaņas un zilbju struktūras veidošana vārdā', 7.
  • Summaries, Notes 'Skaņas un zilbju struktūras veidošana vārdā', 8.
Extract

Bērns prot izrunāt tikai atsevišķas skaņas. Prot pateikt dažus iemācītus vārdus. Gribot kaut ko parādīt vai pateikt, loti daudz žestikulē ar rokām. Uz jautājumiem atbild ar jā vai nē. Savu vārdu atpazīst un mēģina to arī izsaukt, bet skaidri izdodas sadzirdēt tikai pirmo vārda skaņu. Bērnam ir bieza mēle un lūpas, mutīte bieži stāv pusvērta. F- 72.

Korekcijas darba sistēma:
1.artikulācijas aparāta attīstīšana
a) nostiprināt elpošanas un balss aparātu;
b) ar vingrinājuma palīdzību veicināt mēles lokanību;
c) ar vingrinājuma palīdzību attīstīt lūpas kustīgumu;
d) veicināt skaņas atdarināšanas spējas;
e) veicināt skaņu kopu atdarināšanu;
2. fonemātiskās dzirdes attīstīšana
a) veicināt prasmi klausīties;
b) īso un garo skaņu diferencēšana.…

Author's comment
Atlants