Evaluation:
Published: 05.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 1.
  • Research Papers 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 2.
  • Research Papers 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 3.
  • Research Papers 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 4.
  • Research Papers 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 5.
  • Research Papers 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 6.
  • Research Papers 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 7.
  • Research Papers 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 8.
  • Research Papers 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Produkta pamatojums    4
  Produkta jēdziens mārketingā    5
  Tirgus analīze    6
  Konkurences analīze    6
  Tiešā pārdošna    6
  Uzņēmuma cenu politika    7
  Pārdošanas veicināšanas apstākļi    7
  Secinājumi un priekšlikumi    9
Extract

Lai gan Latvijas gaļas izstrādājumu tirgus ir piesātināts un tajā darbojas liels skaits gaļas pārstrādes uzņēmumu, tomēr tirgus lielāko daļu aizņem tikai daži lielākie uzņēmumi – “LIDO”, “Rīgas Miesnieks”, “Triāls”, Tukuma GK un Cēsu GK. Aplūkojot šo 5 līderu piedāvāto produkciju, jāsecina, ka ne visi šo uzņēmumu piedāvātie gaļas izstrādājumi ir visaugstākās kvalitātes un par vispieņemamākajām cenām. Tāpēc, raugoties no patērētāja viedokļa, jauna uzņēmuma, kas spēj piedāvāt kvalitatīvus un nedārgus gaļas izstrādājumus, ienākšana tirgū ir vairāk kā nepieciešama. Latvijā valda uzskats, ka cena noteikti norāda uz kvalitāti, kas ne vienmēr atbilst patiesībai. Būtu jālauž uzskats, ka kāda produkta cena ir nemaināma un ka tā ir šī produkta optimālā cena.
Darba mērķis: konkurētspējīga produkcija tirgū un tās kvalitātes nodrošināšana.

Author's comment
Atlants