Author:
Evaluation:
Published: 31.08.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 1.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 2.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 3.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 4.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 5.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 6.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 7.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 8.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 9.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 10.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 11.
  • Presentations 'Klīniskie pētījumi. Markingsona gadījums: interešu konflikti', 12.
Extract

Konference 2017.04.26.
PhD Gerhalds Augusts prezentē iespējamos RISINĀJUMUS!
Gerald August, PhD Professor, Department of Family Social Science Adjunct Professor, Department of Psychiatry Co-Director, Institute of Translational Science in Children's Mental Health Director, Center for Personalized Prevention Research

Pētniekiem jācenšas:
veidot uzticēšanos ar pētījuma dalībnieka ģimeni un sadarbības partneriem
pilnvērtīgi iepazīstināt ar pētījuma mērķiem, gaidāmajiem rezultātiem, ieguvumiem un riskiem
Izrādīt līdzjūtību un cieņu pētījuma dalībniekiem

Informētas piekrišana forma jāsaprot kā process, ne tikai parakstīšanas veids. Ārsts caur pakāpenisku jautājumu pieeju dod pacientam laiku, lai skaidri saprastu:
»KĀPĒC» viņš tiek aicināts piedalīties pētījumā
»KAS» viņam būs jādara pētījuma laikā
»KĀ» pētījums var vai nevar viņu ietekmēt

Author's comment
Editor's remarks
Atlants