Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2013.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Emocionālā inteliģence', 1.
  • Research Papers 'Emocionālā inteliģence', 2.
  • Research Papers 'Emocionālā inteliģence', 3.
  • Research Papers 'Emocionālā inteliģence', 4.
  • Research Papers 'Emocionālā inteliģence', 5.
  • Research Papers 'Emocionālā inteliģence', 6.
  • Research Papers 'Emocionālā inteliģence', 7.
  • Research Papers 'Emocionālā inteliģence', 8.
  • Research Papers 'Emocionālā inteliģence', 9.
Extract

SECINĀJUMI
1. Vārds intelekts, cēlies no latīņu vārda „Intellectus” un nozīmē sapratni un zināšanas. Intelekts ir kopējā spēja, lai izprastu, krātu zināšanas un izmantotu tās problēmu risināšanai.
2. Intelekta jēdziens apvieno visas indivīda kognitīvās spējas: sajust, uztvert, atcerēties, domāt, analizēt, iztēloties
3. Lai varētu iepazīt citus cilvēkus un labi veidotu attiecības ar citiem, vispirms ir jāiepazīst pašam sevi. Tas nozīmē, ka ir jāveido un jāpilnveido savs emocionālais intelekts.
4. Bieži vien cilvēks savas negatīvās emocijas raida uz apkārtējiem, nepadomājot par sekām, bet pareizāk būtu izjust to situāciju, no kuras izriet negatīvisms, izprast to, rast risinājumu.
5. Pirms katra emociju izvirduma, būtu vēlams uz mirkli apstāties un ar skaidru prātu izvērtēt situāciju.
6. Lai attīstītu EQ vienas dienas vai mēneša laikā ir neiespējami. Ar to ir jāstrādā visu mūžu.

Atlants