Klausīšanās prasmju attīstība
1.vecumposms (2 – 3 g.v.)
Vingrinājuma apraksts
Darbības pamatojums Teorētisks pamatojums/atsauce
Atsauce uz normatīvo aktu
Rotaļnodarbības vai dienas režīma jebkurā citā laikā izmantot pasaku grāmatu ar skaņu pogām, vēlams, lai ir pēc iespējas dažādas skaņas (gan auto, vilciens, gan dzīvnieki un ikdienas darbību radītas skaņas kā soļu klaudzēšana, durvju vēršana un tamlīdzīgi)
Bērns mācās saklausīt, atpazīt un atkārtot dzirdētās skaņas
Bērns mācās apzināti klausīties, attīstot prasmi mērķtiecīgi dzirdēt un saistīt skaņu ar attēlu vai objektu (Krieķis, Klimane, Zoriene, 2021)
10.1.1. Bērns saprotami un secīgi stāsta par dzirdēto, atšķir un nosauc skaņas. …