Evaluation:
Published: 11.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Bērna uzvedības raksturojums', 1.
  • Summaries, Notes 'Bērna uzvedības raksturojums', 2.
  • Summaries, Notes 'Bērna uzvedības raksturojums', 3.
  • Summaries, Notes 'Bērna uzvedības raksturojums', 4.
  • Summaries, Notes 'Bērna uzvedības raksturojums', 5.
Extract

Skolēna personības izpēti veicu ar novērošanas metodi, ar individuālo darbošanos un pārrunas ar vecākiem.

Guntis ir 8.gadus vecs, 2.klases skolnieks. Personības struktūrā dominē emocionālā nelīdzsvarotība, vienu brīdi var aizrautīgi smieties, bet tiklīdz kas nepatīk spēj ļoti agresīvi izpaust jūtas.
Uzvedības īpatnības - zēnam patīk tēlot „ākstu”, bieži konflikti ar citiem bērniem. Fiziskā attīstība vāja, fizkultūras stundu labprāt neapmeklētu, nepatīk izpildīt pavēles, bieži dusmojas uz skolotāju un runā pretī.
Guntim ir kustību koordinācijas traucējumi, nepareiza stāja, arī vāja telpas orientācija.…

Author's comment
Atlants