Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 1.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 2.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 3.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 4.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 5.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 6.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 7.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 8.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 9.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 10.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 11.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 12.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 13.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 14.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 15.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 16.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 17.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 18.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 19.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 20.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 21.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 22.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 23.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 24.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 25.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 26.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 27.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 28.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 29.
  • Research Papers 'Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā', 30.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra:   
1.1.  Vispārējais viesnīcas dienestu funkciju apraksts   
1.2.  Viesnīcu ēdināšanas dienestu pakalpojumi un to pārdošana   
2.  Mērķauditorijas – darījumu tūrista analīze   
2.1.  Mērķauditorijas kategorijas un to prioritātes viesnīcu un tās pakalpojumu izvēlē   
2.2.  Klientu uzturēšanās paradumi un paņēmieni to piesaistē   
2.3.  Mērķauditorijas identifikācija   
3.  Viesnīcas „City Hotel Bruņinieks” pakalpojumu pārdošana   
3.1.  Viesnīcas vispārējais raksturojums   
3.2.  Viesnīcas darbinieku sadarbība pakalpojumu efektīvā pārdošanā   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Extract

Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ietekmē ikvienas sabiedrības sociālo, kultūras un ekonomisko dzīvi, savukārt, minētās sfēras ietekmē tūrisma attīstību. Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas statistikas datiem tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Saskaņā ar PTO prognozēm tūrisma apjoms pasaulē dažādu faktoru rezultātā turpinās pieaugt, divdesmit gadu laikā dubultojot pašreizējo apjomu. Dažādojoties tūrisma produkta pieprasījumam, Eiropa kļūst par lielāko pasaules tūrisma galamērķi, kurā jūtami pieaug ekonomiski īpaši aktīvā Baltijas jūras reģiona, tai skaitā arī Latvijas, nozīme.
Latvija un Baltijas valstis strauji attīstās kā ekonomiski aktīvs reģions, kas arvien vairāk kļūst par darījumu braucienu galamērķi, starptautisku konferenču un sanāksmju organizēšanas vietu. Latvijai ar tās nepārblīvēto dzīves telpu, mēreno klimatu, bagāto dabas un kultūras mantojumu, maz pārveidoto dabu, kūrortu tradīcijām, kvalificētiem speciālistiem, viesmīlīgiem cilvēkiem un labiem makroekonomiskiem priekšnoteikumiem izaugsmei ir visas iespējas kļūt par pievilcīgu zemi ārvalstu un vietējiem tūristiem.
Viesnīcu un to restorānu darbības ciešo saikni ar tūrisma attīstību atklāj pēdējo 30-40 gadu notikumi – cilvēka tieksme ceļot ir pacēlusi šo biznesu nebijušās virsotnēs. Mūsdienās viesmīlības uzņēmumu darbībā būtu īpaši jāizceļ šādus vadību noteicošos faktorus: tirgus segmenta mērķu izpratne un to sasniegšana, izdevumu kontrole un prasme strādāt ar personālu.…

Author's comment
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Viesnīcu restorānu personāla loma pakalpojumu efektīvā pārdošanā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/772207

Send

Email has been sent