Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 1.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 2.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 3.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 4.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 5.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 6.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 7.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 8.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 9.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 10.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 11.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 12.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 13.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 14.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 15.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 16.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 17.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 18.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 19.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 20.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 21.
  • Business Plans 'Pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
1.  Mārketinga plāna teorētiskais izklāsts    7
1.1.  Kas ir mārketings!    7
1.2.  Mārketinga stratēģija    7
1.3.  Tirgus izpēte    8
2.  Mārketinga plāna praktiskais izklāsts    10
2.1.  Pirmsskolas iestāde „ Sarkankrūtīte ”    10
2.1.1.  Personāla plānošana    10
2.2.  Reklāma    11
2.3.  Mērķi un uzdevumi    12
3.  Projekta identifikācijas posms    13
3.1.  Līdzdalības analīze    13
3.2.  Problēmu analīze    14
3.3.  SVID analīze    15
3.4.  Projekta loģiskās shēmas izstrāde    16
3.5.  Kontroles un atskaites plānošana    17
3.6.  Kvalitātes plānošana    18
3.7.  Projekta pabeigšana un novērtēšana    19
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
Extract

IEVADS
Mūsdienās viena no Latvijā aktuālākām problēmām ir bērnu pirmsskolas iestāžu trūkums. Autores darba mērķis ir izveidot pirmsskolas izglītības iestādes projektu un mārketinga plānu.
Uzņēmums „Sarkankrūtīte” savu darbību sāks ar 2011. gada sākumu. Šis uzņēmums nodarbosies ar pirmsskolas vecuma bērnu izglītošanu, pieskatīšanu, kā arī bērnu sagatavošanu skolai.
Aktuālākās problēmas ar ko saskaras jauna uzņēmuma vadītājs, veidojot savu uzņēmumu ir, pastāvīga darbinieku kolektīva izveidošana, kurā darbinieki būs augsti motivēti izcili strādāt sava darba dēvēja labā. Galvenokārt, darbinieku motivāciju ietekmē darba vietā izveidotā sociālā vide, labi darba apstākļi un atalgojums. Visi papildus labumi, kurus darba devējs nodrošina saviem darbiniekiem tikai pozitīvi ietekmē uzņēmuma reputāciju un darbinieku attieksmi. Izveidotais projekts ir viens no tiem papildus labumiem, ko darbinieks var iegūt no sava darba dēvēja, jo problēma ar pirmsskolas bērnu audzināšanu ir īpaši aktuālā un svarīga katram apzinīgajam vecākam.
Kursa darba mērķis ir pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana.
• Darbā tika analizēti normatīvie akti, kas ir saistīti ar pirmsskolas izglītības iestāžu darbību.
• Projekts ir izstrādāts ievērojot visas projektu vadīšanas teorētiskās prasības.
• Projekta identifikācijas posmā ir veikta detalizēta līdzdalības analīze, izmantojot 9 ieinteresēto grupu intereses un ietekmi uz projektu. Balstoties uz šīs analīzes ir izveidots problēmu koks un izvirzīts kopējais projekta mērķis.
• Uz SVID analīzes pamata ir izstrādāta Loģiskās shēmas matrica.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
• Veikt teorētiskās literatūras analīze, kas ir saistīta ar projektu vadīšanas teoriju;
• Analizēt normatīvus aktus, kas ir saistīti ar izvirzīto tematu;
• Rakstiski izstrādāt projektu.
Projektā tiek izmantoti šādi informācijas avoti:
• Elektroniskie resursi;
• Normatīvie akti;
• Zinātniskā literatūra;
• Periodiskā literatūra;
• Uzņēmuma iekšējie dokumenti.
• Projekta plānošanas posmā ir veikta uzdevumu plānošana ar darba struktūru, personāla skaita un kvalifikācijas plānošana, kontroles un atskaites plānošana, kā arī kvalitātes plānošana saskaņā ar visiem LR normatīvajiem aktiem.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants