Evaluation:
Published: 24.01.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Presentations 'Didaktika', 1.
  • Presentations 'Didaktika', 2.
  • Presentations 'Didaktika', 3.
  • Presentations 'Didaktika', 4.
  • Presentations 'Didaktika', 5.
  • Presentations 'Didaktika', 6.
  • Presentations 'Didaktika', 7.
  • Presentations 'Didaktika', 8.
  • Presentations 'Didaktika', 9.
  • Presentations 'Didaktika', 10.
  • Presentations 'Didaktika', 11.
  • Presentations 'Didaktika', 12.
Extract

Seminārnodarbības.
Seminārus organizē vecākajās klasēs parasti pēc programmas svarīgāko daļu mācīšanas, lielākoties humanitārajos priekšmetos.
Skolotājs savlaicīgi sastāda seminārnodarbības plānu un apspriež to ar skolēniem.
Tiek apspriesta sagatavošanās seminārnodarbībai, sadalīti uzdevumi un ieteikta literatūra.

Seminārnodarbības parasti sākas ar īsu skolotāja ievadu, kurā viņš norāda šī semināra galvenos uzdevumus, piedāvā problēmas apspriešanai.
Gatavošanās šīm nodarbībām un tās norise no skolēna prasa aktivitāti un patstāvību.

Ļoti vērtīgi ir tas, ja seminārnodarbības laikā, izraisās diskusija, dedzīga problēmu apspriešana.
Nodarbības beigās skolotājs vispārina semināra rezultātus.

Author's comment
Atlants