Evaluation:
Published: 28.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Bērna fiziskā, sociālā, garīgā, intelektuālā un psihiskā attīstība', 1.
  • Research Papers 'Bērna fiziskā, sociālā, garīgā, intelektuālā un psihiskā attīstība', 2.
  • Research Papers 'Bērna fiziskā, sociālā, garīgā, intelektuālā un psihiskā attīstība', 3.
  • Research Papers 'Bērna fiziskā, sociālā, garīgā, intelektuālā un psihiskā attīstība', 4.
  • Research Papers 'Bērna fiziskā, sociālā, garīgā, intelektuālā un psihiskā attīstība', 5.
  • Research Papers 'Bērna fiziskā, sociālā, garīgā, intelektuālā un psihiskā attīstība', 6.
  • Research Papers 'Bērna fiziskā, sociālā, garīgā, intelektuālā un psihiskā attīstība', 7.
  • Research Papers 'Bērna fiziskā, sociālā, garīgā, intelektuālā un psihiskā attīstība', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Agrās bērnības vecumposms 0 – 3 g.    4
  Vidējā bērnība 3 – 6 (7) g.    6
  Vēlā bērnība 6 (7) – 12 g.    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Jebkurš vecumposms ir nozīmīgs, jo katram no tiem piemīt savas tipiskās attīstības īpatnības. Attīstības pedagoģijā ir pieņemts šāds vecumposmu iedalījums:
0 – 3 g. – agrā bērnība;
3 – 6 (7) g. – pirmsskolas vecums, jeb vidējā bērnība;
6 (7) – 10 (11) g. – jaunākais skolas vecums, jeb vēlā bērnība;
10 (11) – 15 (16) g. – vidējais skolas vecums, jeb pusaudži;
15 (16) – 18 (19) g. – vecākais skolas vecums, jeb agrā jaunība;…

Author's comment
Atlants