Evaluation:
Published: 20.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 1.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 2.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 3.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 4.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 5.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 6.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 7.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 8.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 9.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 10.
  • Practice Reports 'Izglītības praktikums pirmsskolā', 11.
Extract

Paplašināt izpratni par izglītības iestāžu vadību dažādu pakāpju un veidu izglītības iestādēs;
Pārbaudīt teorētiskajos kursos gūto zināšanu pielietojumu praksē.

Uzdevumi studentiem;

1.Piedalīties prakses ievirzes nodarbībās (praktikumā)
un izveidot individuālo plānu prakses uzdevumu
veikšanai.
2.Veikt praktisku pirmās un vienu izvēlētās tēmas aprobāciju kādā no Latvijas vispārizglītojošie bērnudārziem.
3.Iesniegt prakses materiālus PPIC ne vēlāk kā mēnesi pēc praktikuma beigām.
4.Prakses materiāli tiks vērtēti, ja uz tiem būs bērnudārza vadītājas paraksts un bērnudārza zīmogs.

BĒRNUDĀRZS KĀ ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS

IZPĒTES JAUTĀJUMI;

1.Bērnudārza organizatoriska struktūra.
2.Bērnudārza kā organizācijas stiprās puses, vājās puses, šķēršļi un to iespējas.
3.Bērnudārza pedagoģisko vērtību sistēma.

TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES

Pirmsskolas izglītību iegūst ģimenē vai ģimenē un pirmsskolas izglītības iestādē. Pirmsskolas izglītības sistēmā ir vispārējā tipa pirmsskolas izglītības iestādes, speciālās pirmsskolas izglītības iestādes, pirmsskolas izglītības konsultatīvie centri, rotaļgrupas un sagatavošanas grupas skolās. …

Author's comment
Atlants