Evaluation:
Published: 19.12.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 1.
  • Research Papers 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 2.
  • Research Papers 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 3.
  • Research Papers 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 4.
  • Research Papers 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 5.
  • Research Papers 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 6.
  • Research Papers 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 7.
  • Research Papers 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 8.
  • Research Papers 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 9.
Extract

1. Skolniece laika gaitā ir sapratusi, kas viņai padodas un patīk (valodas), balstoties uz iepriekšējo pieredzi.
2. Līna ir izvirzījusi mērķi studijām pēc skolas beigšanas, vēl diezgan jaunā vecumā, kad daudzi vēl par to nedomā, bet šāda izvēle ir apsveicama. Zinot un ejot uz mērķi, skolniece iegulda vairāk spēkus tieši priekšmetos, kas viņai būs nepieciešami.
3. Meitenes interese par valodām varētu būt tieši saistīta ar patiku pret lasīšanu, tādējādi uzlabojot savu vārdu krājumu un valodas līmeni.
4. Līna atzīst, ka viņai nepatīk un nepadodas dabaszinību priekšmeti, un uzsver, ka tam viņa neredz pielietojumu savā nākotnē.
5. Arī mājasdarbu izpildē skolniece norāda, ka prioritāti iegūst viņai interesējošie priekšmeti- valodas, literatūra, vēsture, bet pārējie tiek „pabīdi” sāņus, tiem netiek veltīts tik daudz laika.
6. Līna pilnībā apzinās, kā pati izskatās skolotāja acīs, bet neuzskata, ka pati būtu slinka, viņa vienkārši apzinās kas viņai noderēs un kas nē, un no tā izriet arī laiks un darbs ko tam velta.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants