Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketings', 3.
Extract

Mārketinga mix elementi
1)Prece; 2)cena; 3)vieta-atrašanās vieta, sadale-loģistika; 4)virzīšana tirgū (veicināšana), mārketinga komunikācija – a)reklāma; b)sabiedriskās attiecības; c)tiešā pārdošana; d)noieta (pārdošanas) veicināšana (akcijas, loterijas)
Pircēju rīcība patēriņa tirgū
1)Mārketinga ierosinošie faktori-mārketinga mix-prece; cena; vieta; veicināšana + ārējā vide. 2)”Melnā kaste” pircēja gaume, apziņa; lēmuma pieņemšanas process; pircēja raksturojums- personiskie raksturlielumi; sociālie faktori; kultūras faktors; psiholoģiskie faktori.…

Author's comment
Atlants