Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīst', 1.
  • Presentations 'Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīst', 2.
  • Presentations 'Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīst', 3.
  • Presentations 'Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīst', 4.
  • Presentations 'Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīst', 5.
  • Presentations 'Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīst', 6.
  • Presentations 'Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīst', 7.
  • Presentations 'Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīst', 8.
  • Presentations 'Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīst', 9.
Extract

Pētījuma mērķis – pētīt rakstīšanas traucējumu novēršanas iespējas 2. un 3. klases skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri.
Hipotēze – 2. un 3. klases skolēnu rakstīšanas traucējumu novēršana būs veiksmīgāka, ja:
logopēdijas nodarbībās darbība būs mērķtiecīga un aktīva,
tiks attīstīta fonemātiskā uztvere,
tiks ievērotas vecumposma īpatnības.

Uzdevumi
Analizēt pedagoģijas, logopēdijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par rakstīšanas traucējumiem.
Raksturot sākumskolas bērnu pētāmās problēmas skatījumā.
Noskaidrot rakstīšanas traucējumu izpausmes 2. un 3.klases skolēniem.
Izstrādāt pedagoģiskos paņēmienus rakstīšanas traucējumu novēršanai.
Apkopot un analizēt pētījumā iegūtos rezultātus.…

Author's comment
Atlants