Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 1.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 2.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 3.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 4.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 5.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 6.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 7.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 8.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 9.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 10.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 11.
  • Presentations 'Ziemassvētku rotājumi no sāls mīklas otrajā posmā', 12.
Extract

1. Sagatavo darba vietu – noklāj ar vaska drānu, apliek priekšautu, uzrota piedurknes, paņem mīklas pikuci no lielās mīklas bļodas.
2. Ar mīklas rulli veltnē mīklu un raugās, lai mīklas slānis veidotos vienmērīgs.
3. Izvēlas formiņu un atrod, kur tai ir asā maliņa.
4. Veido rotājumu – uzliek formu uz izveltnētās mīklas, no malas, stipri piespiež, lai pilnībā atdalītu rotājuma formu no pārējās mīklas, uzmanīgi noņem formiņu. Raugās, lai nesabojātu izspiesto formu.
5. Ar salmiņa palīdzību izveido caurumiņu, lai vēlāk izvērtu caur to lentīti.
6. Liek žāvēties.

1. Sagatavo darba vietu, izvēloties materiālus, ar kuriem dekorēs savu iepriekš izspiesto rotājuma formu.
2. Saliek nepieciešamos līdzekļus sev priekšā – ota, līme trauciņā, spīdumi, citi dekori.
3. Uzklāj rūpīgi līmi uz rotājuma formas un birdina spīdumus, liek citus materiālus, lai veidotos krāsu un materiālu kompozīcija.
4. Liek žāvēties tam paredzētajā vietā.

1. Izver lentīti, ar skolotājas palīdzību uzsien mezglu un rotā telpu vai eglīti.
2. Stāsta par savu izveidoto rotājumu un priecājas, uzslavē citu bērnu veikumu.
Pēc ikviena darba, novāc un sakārto savu darba vietu…

Author's comment
Atlants