Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju veidi. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi. Reklāmas kl', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju veidi. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi. Reklāmas kl', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju veidi. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi. Reklāmas kl', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju veidi. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi. Reklāmas kl', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju veidi. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi. Reklāmas kl', 5.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju veidi. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi. Reklāmas kl', 6.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju veidi. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi. Reklāmas kl', 7.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga komunikāciju veidi. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi. Reklāmas kl', 8.
Extract

Mārketinga komunikācijām piemīt īpatnības, kas izriet no mārketinga būtības.
„Mārketinga komunikācijas ir informācijas izplatīšana par uzņēmumiem, produktiem, cenām, produktu izvietojumu, pārdošanu un citiem mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību un virzītu produktu tirgū”1
Mārketingam ir divi pamatuzdevumi. Pirmais – analizēt pircēju vajadzības, lai atbilstīgi konstatētajam adaptētu esošos vai radītu jaunus produktus. Otrais – aktīvi sadarboties ar pircējiem, informējot par viņiem noderīgajiem produktiem, par tām vērtībām, ko iegūs pircēji, iegādājoties attiecīgo produktu, radot droša partnera tēlu un veidojot pircējam ieinteresētību ar viņiem pieņemamiem stimuliem, kas kopumā veicina produkta pieprasījumu, stimulē produktu noietu un nodrošina uzņēmēja ienākumus. Šo uzdevumu risināšanas efektivitāte ir atkarīga no tā, kā darbojas mārketinga komunikāciju komplekss. Uzņēmumam, lai varētu sasniegt savus mērķus, tam nepieciešama informācija, jānotiek arī apmaiņai ar informāciju. Komunikācija ir vērsta uz savstarpējas sadarbības veidošanu, jo biežāk notiek sazināšanās, jo lielākas iespējas, ka starp ražotāju, pārdevēju un potenciālo un arī esošo pircēju veidosies pozitīvas savstarpējās attiecības. Komunikācija rada sadarbību, bet sadarbība – komunikāciju.

Author's comment
Atlants