Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 1.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 2.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 3.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 4.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 5.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 6.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 7.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 8.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 9.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 10.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 11.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 12.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 13.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 14.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 15.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 16.
Extract

Pašanalīze: Rīta cēlienā veiksmīgi ievirzīju bērnus darbam saistībā ar nedēļas un dienas tēmu. Darbojos gan individuāli, gan pa apakšgrupām. Individuāli izrunājām sižetiskos attēlus bilžu enciklopēdijā, pa apakšgrupām sagrupējām dārzeņus un augļus. Patstāvīgi katrs varēja krāsot, izvēloties atbilstošo krāsu katram dārzenim, auglim. Rotaļnodarbība noritēja veiksmīgi, sekmīgāk būtu sasniegts mērķis, ja būtu realizēts viss iecerētais. Pēc kustību rotaļas bija plānots sagrupēt augļus un dārzeņus, bet tas nerealizējās. Tāpat bija plānots izrunāt, ko var likt burciņā no esošajiem dārzeņiem un augļiem. Bērni darbojās patstāvīgi un ar prieku, palīdzēju individuāli pēc vajadzības. Kustības rotaļas laikā bērni attīstīja savas skaitīšanas prasmes, kā raksta D.Dzintere “rotaļā bērns precizē un bagātina savas zināšanas, līdz ar to attīsta izziņas spējas”. Rotājot burciņas vāciņu bērni sēja mezgliņu, kas sagādāja grūtības, šis uzdevums jāturpina pilnveidot. Atkārtoti vadot nodarbību arī izmantotu reālus dārzeņus un augļus, nevis izmantotu attēlus. Bērns labāk izprot raksturīgākās īpašības aptaustot un apskatot, nevis skatoties attēlus, kur šīs lietas redzamas no viena skatu punkta. Dienas gaitā nogaršojām katru dārzeni un augli, mēģinājām raksturot tā garšu.…

Author's comment
Atlants