Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pedagoģijas loma mazbērnu periodā', 1.
  • Research Papers 'Pedagoģijas loma mazbērnu periodā', 2.
  • Research Papers 'Pedagoģijas loma mazbērnu periodā', 3.
  • Research Papers 'Pedagoģijas loma mazbērnu periodā', 4.
  • Research Papers 'Pedagoģijas loma mazbērnu periodā', 5.
  • Research Papers 'Pedagoģijas loma mazbērnu periodā', 6.
Extract

Pedagoģijas loma mazbērnu periodā.

Atskatoties vēsturē, pedagoģija ir pastāvējusi jau sen.
Jau no alu laikmetiem cilvēks ir nemitīgi sevi attīstījis, lai varētu izdzīvot un pielāgoties dažādiem apstākļiem un sabiedrībai. Iepazīstot visu jauno, gūstot mācību kā var izmantot esošo priekšmetu, cilvēks guva pieredzi visā ar ko saskārās. Paaudzēm mainoties, mainījās cilvēka attīstība. Rezultātā cilvēks kļuva par pilntiesīgu sabiedrības locekli, kur guva lielāku pieredzi, kas sekmēja viņa intelektuālo attīstību.
Mūsu sabiedrības vidū pati svarīgākā sabiedrības daļa ir bērni.
Par bērniem pedagoģijā ir daudz interesantu teoriju un pieņēmumu kā sekmēt un pilnveidot viņu intelektu un psiholoģisko attīstību, bet visas pedagoģijas pamatā ir psiholoģija.
Ja atskatās bērnu psiholoģijas vēsturē, tad var secināt:
• Attīstījās vispārīgā psiholoģija, īpaši eksperimentālā, kas sniedza jaunas zināšanas par cilvēka psihisko darbību, bērna intelektuālās darbības sadarbību.
• N. Novikovs – viens no izcilākajiem publicistiem 18. gs. viņš izteica pārliecību, ka bērna prāts, atmiņas un tikumisko jūtu attīstība pamatojas uz apkārtējo lietu iepazīšanu un pieaugušo cilvēku atdarināšanu.

Author's comment
Atlants