Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 1.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 2.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 3.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 4.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 5.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 6.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 7.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 8.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 9.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 10.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 11.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 12.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 13.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 14.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 15.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 16.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 17.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 18.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 19.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 20.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 21.
  • Research Papers 'Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas SIA "Sportland"', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāma un tās veidi    4
1.2.  Mediju reklāmas tirgus Latvijā    5
2.  Uzņēmuma apraksts    8
2.1.  SIA ‘’SPORTLAND’’ apraksts    8
2.2.  Piedāvāto preču apraksts    9
2.3.  Uzņēmuma veikalu tīkla apraksts    9
3.  Reklāma un tās pilnveidošanas iespējas    13
3.1.  Mārketinga metodes SIA ‘’SPORTLAND’’    13
3.2.  SIA ‘’SPORTLAND’’ atbalstītie pasākumi    15
3.3.  Merčendaizings    16
3.4.  Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas    17
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Reklāmai mūsdienās ir ļoti liela loma jo izvēlēties starp daudzajām precēm nav viegli tāpēc uzņēmumiem ar reklāmas palīdzību jāmudina pircējs izvelēties tieši viņu tirgoto preci. Efektīva reklāma ir tikai daļa no panākumiem un vienmēr ir iespējas uzlabot un pilnveidot reklāmu.
Šo tematu autors izvēlējies jo apskatītajam uzņēmumam reklāmas kampaņas ir dažādas taču ļoti aktuāli ir kā tās uzlabot vai ko mainīt reklāmas izvēlē jeb stratēģijā. Autors par šī darba mērķi izvirzījis izvērtēt SIA ‘’Sportland’’ preču reklāmu tās pielietojumu un apskatīt reklāmas pilnveidošanas iespējas. Uzņēmums darbojas kopš 2001. gada un šobrīd ir līderis Latvijas sporta preču tirgū. Uzņēmums laikraksta ‘’Dienas Bizness Gazele’’ konkursā ir atzīts par vienu no visstraujāk augošajiem uzņēmumiem Latvijā.
Šī darba uzdevums ir apskatīt SIA ‘’Sportland’’ darbību un uzņēmuma reklāmas kampaņas, kā arī apskatīt teoriju par reklāmu, tās veidiem un apskatīt uzņēmuma preču reklāmas pilnveidošanas iespējas.…

Author's comment
Atlants