Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 1.
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 2.
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 3.
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 4.
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 5.
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 6.
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 7.
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 8.
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 9.
  • Presentations 'Saprašana un intuīcija', 10.
Extract

Saprašana...
Izziņas procesa sastāvdaļa, izziņas palīgdarbība (klasiskā filosofijā)
Saprašana saista cilvēku ar pasauli, veidojot simbolisko realitāti.
Saprašana ir iemiesota kultūras priekšmetos, vārdos, darbības veidos.
Saprast var tikai jēgpilnu cilvēciskās pasaules parādību.
Ko nozīme saprast?
Saprast nozīme uztvert jautājumu un atšķirt, uz kādu atbildi, izvēloties no daudziem variantiem, tas virzīts.
Saprast nozīme uztvert, aptvert, piešķirt jēgu, prast darboties, lietot zināšanas noteiktā situācijā.…

Author's comment
Atlants