Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Sešu mācību stundu plāni 9.klasei. M.Zīverts un viņa luga "Minhauzena precības"', 1.
  • Summaries, Notes 'Sešu mācību stundu plāni 9.klasei. M.Zīverts un viņa luga "Minhauzena precības"', 2.
  • Summaries, Notes 'Sešu mācību stundu plāni 9.klasei. M.Zīverts un viņa luga "Minhauzena precības"', 3.
  • Summaries, Notes 'Sešu mācību stundu plāni 9.klasei. M.Zīverts un viņa luga "Minhauzena precības"', 4.
  • Summaries, Notes 'Sešu mācību stundu plāni 9.klasei. M.Zīverts un viņa luga "Minhauzena precības"', 5.
  • Summaries, Notes 'Sešu mācību stundu plāni 9.klasei. M.Zīverts un viņa luga "Minhauzena precības"', 6.
Extract

Stundas plāns

Datums: 19.03.2007
Stunda: literatūra
Stundas temats: Dramaturga M. Zīverta biogrāfijas un personības iepazīšana.
Stundas mērķis: iepazīstināt skolēnus ar nozīmīgu latviešu dramaturgu M. Zīvertu.
Stundas uzdevumi:
iepazīstināt skolēnus ar M. Zīverta biogrāfiju un personības iezīmēm;
ierosināt skolēnus lasīt M. Zīverta komēdiju „Minhauzena precības”;
iepazīstināt skolēnus ar vēsturiskā Minhauzena personību.
Prognozējamais rezultāts:
ir priekšstats par M. Zīverta biogrāfiju un viņa personības iezīmēm;
ir guvuši ierosmi lasīt M. Zīverta komēdiju „Minhauzena precības”
ir priekšstats par vēsturiskā Minhauzena personību.
Darba organizācijas forma:
Frontālais darbs
Mācību metodes/ metodiskie līdzekļi: mācību dialogs; pašportreta lasīšana.
Mācību līdzekļi: Literatūra 9. klasei, mācību grāmata, -Zvaigzne ABC, 2000.
Sasniegumu vērtēšana: pārrunas.…

Author's comment
Atlants