Author:
Evaluation:
Published: 10.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 1.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 2.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 3.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 4.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 5.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 6.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 7.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 8.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 9.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 10.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 11.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 12.
  • Presentations 'Matemātisko priekšstatu pētījums', 13.
Extract

Secinājumi par aspektu, kādā līmenī atrodas Arta.

Arta savā vecumā ir attīstījusies ļoti labi.
Viņa prot:
izrunāt visas skaņas;
pazīst visus burtus;
liels vārdu krājums;
prot sastādīt teikumus no vairāk par 5 vārdiem;
prot skaitīt līdz 100;
labi attīstīta runa;
labas koordinācijas prasmes;
labi attīstīta pirkstu muskulatūra;
pazīst ģeometriskās figūras un to formas;
spēj loģiski domāt;
spēj salīdzināt figūras pēc lielumiem;
spēj saskatīt ģeometriskos priekšmetus;
spēj saskatīt figūras arī tad, ja tās ir daļēji aizsegtas;
spēj salikt zīmējumu no ģeometriskām figūrām.

Kad tika visi darbiņi pabeigti, Arta jautāja: ’’Vai tev vēl būs priekš manis tādi uzdevumi? ‘’, man ļoti patika līmēt, krāsot un atbildēt uz taviem jautājumiem. Tev jau mammīt tās skolotājas varēja biežāk uzdot tādus darbiņus.
Secinājumi: Artai ļoti, ļoti patika darboties kopā ar mammu.



Author's comment
Atlants