Author:
Evaluation:
Published: 19.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Zīmols', 1.
  • Summaries, Notes 'Zīmols', 2.
  • Summaries, Notes 'Zīmols', 3.
  • Summaries, Notes 'Zīmols', 4.
Extract

Kārters H.. Efektīva reklāma. Apgāds Jumava, 1993.
Firmas nosaukums -> tirdzniecības marka -> preču zīme.
44.lpp
Brends – tā ir tirdzniecības marka. Nosaukums, simbols, zīme, arī to kombinācija, kas darbojas kā viena pārdevēja preču vai pakalpojumu identifikācijas līdzeklis, ļaujot šo preču vai pakalpojumu klāstu izcelt konkurentu piedāvāto analogu gūzmā.
48.lpp
Firmas stils – grafisku paņēmienu kopums, kas ļauj identificēt uzņēmumu, tā tirdzniecības vai firmas zīmi (marku), logotipu un citus elementus, kas ļauj to atpazīt un atcerēties.
55.lpp
Poligrāfiskā reklāma – interjeri – frmas apģērbs – transports – norādes – izstādes.
60lpp
Imidžs – standartu simbols.
136.lpp

Author's comment
Atlants