Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 1.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 2.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 3.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 4.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 5.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 6.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 7.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 8.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 9.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 10.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 11.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 12.
  • Research Papers 'Tiešā mārketinga nozīmīgums biznesa tirgū', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Biznesa tirgus tiešā mārketinga loma    4
1.1.  Biznesa tirgus raksturojums    4
1.2.  Biznesa tirgus tiešā mārketinga tendences    5
1.3.  Biznesa tirgus savstarpējo attiecību loma    6
2.  Tirgus vides analīze tiešā mārketinga vajadzībām    8
2.1.  Tirgus vides konteksts    9
2.2.  Pircēju analīze    9
2.3.  Konkurentu analīze    11
2.4.  Būtisko panākumu faktoru analīze    11
2.5.  Uzņēmuma analīze    12
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Konkurence pēdējās desmitgadēs starp uzņēmumiem ir augusi vairākkārtīgi. Sīva konkurence pastāv gan valsts lokālajos tirgos kā arī starptautiskajos, globālajos tirgos. Lai šādos apstākļos spētu pastāvēt uzņēmums, tam ir jāspēj rast aizvien jaunus un jaunus rīkus, paņēmienus, kā ne tikai neatpalikt no konkurentiem vai turēties tiem vienā solī, bet arī , izmantot iespēju apsteigt savus konkurentus un būt tiem priekšā.
Viens no šādiem rīkiem, kas sevi sācis pierādīt pēdējā desmitgadē ir tiešais mārketings (direct marketing). Tiešā mārketinga uzdevumu lakoniski definējis viens no ASV spilgtākajiem tiešā marketinga speciālistiem Heršels Gordons Luiss (Herschell Gordon Lewis): “saņemta ziņojuma rezultātā rast pozitīvu rīcību no ziņojuma saņēmēja puses”. …

Author's comment
Atlants