Evaluation:
Published: 31.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Kustību aktivitātes ietekme un saistība ar psiholoģisko attīstību sākumskolā', 1.
  • Presentations 'Kustību aktivitātes ietekme un saistība ar psiholoģisko attīstību sākumskolā', 2.
  • Presentations 'Kustību aktivitātes ietekme un saistība ar psiholoģisko attīstību sākumskolā', 3.
  • Presentations 'Kustību aktivitātes ietekme un saistība ar psiholoģisko attīstību sākumskolā', 4.
  • Presentations 'Kustību aktivitātes ietekme un saistība ar psiholoģisko attīstību sākumskolā', 5.
  • Presentations 'Kustību aktivitātes ietekme un saistība ar psiholoģisko attīstību sākumskolā', 6.
  • Presentations 'Kustību aktivitātes ietekme un saistība ar psiholoģisko attīstību sākumskolā', 7.
  • Presentations 'Kustību aktivitātes ietekme un saistība ar psiholoģisko attīstību sākumskolā', 8.
Extract

Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības robežas nosaka bērna individuālās attīstības līmenis un īpatnības.
Sākumskolas vecumā izteikti paaugstinās kustību aktivitāte.
Grūti pakļaut savu uzvedību gribas kontrolei.
Piespiedu sēdēšana ilgu laiku var novest pie neirozes.
Lielie muskuļi ir labāk attīstīti nekā sīkā muskulatūra.
Acu fizioloģiskā attīstība pilnībā beidzas apmēram 8 gadu vecumā.
Bērni pārāk paļaujas uz savām prasmēm.
Ir spontāni un neaprēķināmi.
Nepilnīgi ir attīstīta paškontrole.
kustību koordinācija sasniedz pieauguša cilvēka līmeni. …

Author's comment
Atlants