Evaluation:
Published: 25.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Stundu konspekts 5.klasei matemātikā', 1.
  • Summaries, Notes 'Stundu konspekts 5.klasei matemātikā', 2.
  • Summaries, Notes 'Stundu konspekts 5.klasei matemātikā', 3.
Extract

Ierosināšanas fāze.
Skolotāja sasveicinās ar skolēniem.
Skolotāja aicina skolēnus atvērt mācību grāmatas 26. lpp un izlasīt stundas tēmu.
Skolotāja jautā, kas ir pirmskaitļi? Kas ir saliktie skaitļi?
Aicina skolēnus pierasktīt:
- Skaitļus, kurus var izteikt reizinājuma veidā tikai kā
paša skaitļa un skaitļa viens reizinājumu, sauc par pirmskaitļiem.
Piemērs, 101 = 101 * 1; 23 = 23 * 1 utt.
Skolotāja jautā, vai skolēniem viss ir saprotams.
- Skaitļus, kurus var izteikt kā divu vai vairāku
skaitļu reizinājumu, kas ir atsķirīgi no skaitļa viens, sauc par saliktiem skaitļiem.
Piemērs, 45 = 15 *3 = 9 * 5 = 3 * 3 * 5
Skolotāja jautā, vai skolēniem viss ir saprotams.
Aicina skolēnus atcerēties, ka, skaitlis viens, savukārt, nav ne pirmskaitlis, ne salikts skaitlis.

Author's comment
Atlants