Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga "mix" elementi. Vidusskolas ieskaite', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga "mix" elementi. Vidusskolas ieskaite', 2.
Extract

1. Kas ir prece?
A.viss, kas spēj apmierināt vajadzību vai prasību, un tiek piedāvāta tirgum ar mērķi pievērst uzmanību, lai iegādātos un izmantotu, vai patērētu to;
B.objekts, pakalpojums, personas darbaspējas, vieta, organizācija, ideja;
C.lieta, kuru atzinis patērētājs;
D.atbildes A un B.

2. Kas ir cena?
A.ražošanas un patērēšanas izmaksas;
B.preces vai pakalpojuma vērtība, kas izteikta naudā;
C.ražošanas izmaksas un tirgotāja peļņas procents;
D.neviena atbilde nav pareiza.…

Author's comment
Atlants