Evaluation:
Published: 26.11.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 1.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 2.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 3.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 4.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 5.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 6.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 7.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 8.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 9.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 10.
  • Research Papers 'Jaunieša fiziskās spējas - ātrums, spēks un koordinācija', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  ĀTRUMS    4
  SPĒKS    5
  KOORDINĀCIJA    5
  SECINĀJUMI    7
  Literatūras saraksts    9
Extract

SECINĀJUMI
Fizkultūra un sports ir ļoti nozīmīgi faktori cilvēka veselības stiprināšanā, fiziskā attīstībā un audzināšanā, kā arī slimību un novecošanas profilaksē. XIX gadsimtā un XX gadsimta pirmajā pusē katram cilvēkam bija nozīmīga fiziskā spriedze. Šī slodze bija pietiekama, lai uzturētu funkcionālo stāvokli un veselību attiecīgajā līmenī. Bet pēdējos gados, sakarā ar strauju tehnikas attīstību un darba veikšanas mehanizāciju, fiziskās darba daļa strauji samazinājās. Pilsētu iedzīvotāju skaits ievērojami palielinājās salīdzinājumā ar lauku iedzīvotājiem. Nepietiekams muskuļu spriegums (hipodinamija) negatīvi ietekmē veselības stāvokli (fizioloģiskās funkcijas), īpaši uz sirds asinsvadu sistēmu. Fiziskās kultūras mērķi un saturu, līdzekļus un formas izplatīšanu un efektivitāti jāizskata saistībā ar ārējo vidi, sadzīves, ēdināšanas, vecumu un dzimumu. Fizkultūra un sports ir cilvēku dzīves subjektīvie aspekti un tāpēc ir daļa no veselīga cilvēka dzīvesveida veidošanās atsevišķā un visā sabiedrībā kopumā. Pareizas, sistemātiskas fizkultūras un sporta nodarbības, ņemot vērā vecumu un veselības stāvokli, dod labumu, īpaši ja tiek ievēroti pamatprincipi: pakāpeniskums, sistemātiskums un prasmīgs fizisko slodžu regulēšana (dozēšana).

Author's comment
Editor's remarks
Atlants