Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Triju reklāmu analīze', 1.
  • Presentations 'Triju reklāmu analīze', 2.
  • Presentations 'Triju reklāmu analīze', 3.
  • Presentations 'Triju reklāmu analīze', 4.
  • Presentations 'Triju reklāmu analīze', 5.
  • Presentations 'Triju reklāmu analīze', 6.
  • Presentations 'Triju reklāmu analīze', 7.
  • Presentations 'Triju reklāmu analīze', 8.
  • Presentations 'Triju reklāmu analīze', 9.
Extract

Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.
Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Reklāmu izvietošanas vietas un veidi: televīzijā, radio, kino (pirms kinoseansiem), avīzēs un žurnālos (šeit reklāmai viegli sasniegt mērķauditoriju, jo žurnāli gandrīz vienmēr paredzēti noteiktam cilvēku lokam), publiskās vietās, tirdzniecības vietās (nozīmīga reklamēšanās vieta, jo tieši tur notiek izvēle), internetā (reklāmkarogi, uznirstošie logi jeb pop-ups).
Personīgi uzskatu, ka visefektīvākās ir reklāmas, kas tiek pasniegtas humoristisku video veidā internetā un bieži atkārtojas televīzijā.…

Author's comment
Atlants