Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 1.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 2.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 3.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 4.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 5.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 6.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 7.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 8.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 9.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 10.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 11.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 12.
  • Research Papers 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 13.
Extract

Savā pētījumā kā pirmo veicu pedagoģiski psiholoģiskās literatūras izpēti [20;9] un analīzi, kas var palīdzēt apzināt pirmsskolas vecuma bērnu īpatnības un iespējas, kā arī organizēt un plānot darbu bērnu spēju veicināšanai.
Strādājot programmā “Soli pa solim” divas reizes gadā tika veikta bērnu novērošana. Rezultāti pierakstīti “Soli pa solim” novērtēšanas tabulā (sk. pielikumā Nr.1).
Šo novērojumu rezultātā grupas bērniem tika noteikta H. Gardnera 7 intelekta veidi, kurus apkopoju 3. tabulā.

Atlants