Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 1.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 2.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 3.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 4.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 5.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 6.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 7.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 8.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 9.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 10.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 11.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 12.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 13.
  • Presentations 'Personības attīstības posmi un to raksturojums. Krīzes', 14.
Extract

Personība
Personību veido
zināšanas
prasmes
attieksmes (vērtību orientācija)
uzvedība, ieradumi, rīcība, dzīvesveids
sociālo lomu apguve
Personība un attīstība
Uz planētas Zeme dzīvo aptuveni 6 miljardi. Katrs cilvēks ir īpašs, un nav divu ģenētiski un psiholoģiski vienādu cilvēku. Arī bioloģiskajiem dvīņiem ir atšķirīgi pirkstu spilventiņu raksti, rokraksts, lūpu zīmējuma raksts, plaukstu līnijas, zobu emaljas mikrokristāliskais veidojums, matu ķīmiskais sastāvs, hormonu līdzsvars (vielmaņa), nervu sistēmas mikrostruktūra un olbaltumvielu režģis, arī runa ir atšķirīga.

109 gadu laikā ir izveidojušies 106 gēnu.
Personības individulitāti raksturo iedzimts CNS tips, gēni, dzimums, rakstura īpatnības, spējas, jūtas un to emocionālās izpausmes, kā arī visas dzīves laikā apgūtās zināšanas, prasmes, iemaņas, attieksmes utt.

Cilvēka psihes darbība nav prognozējama, jo mēs nevaram zināt to miljardiem lielo iespaidu daudzumu, ko cilvēks uzņēmis katru mirkli kopš attīstības sākuma.
A.Ādlers).…

Author's comment
Atlants