Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Not used
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 1.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 2.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 3.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 4.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 5.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 6.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 7.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 8.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 9.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 10.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 11.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 12.
  • Research Papers 'Tehnoloģiju ietekme uz skolotāju un skolēnu', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Latvijas skolās pieejamās tehnoloģijas un to izvērtējums    4
1.1.  Dators, interneta pieslēgums, projektors    4
1.2.  “Qwizdom” un balsošanas pultis    4
1.3.  Interaktīvā tāfele    4
1.3.1.  Dabaszinātņu un matemātikas izglītības centrs    5
1.4.  E-klase    5
1.5.  Mykoob    6
1.6.  Ieskats skolās izmantoto tehnoloģiju nākotnē    6
2.  Grūtības un priekšrocības, ar kurām saskaras skolotājs lietojot tehnoloģijas mācību darba realizēšanā    8
2.1.  Tehnoloģiju sniegtās priekšrocības skolotājam    8
2.2.  Grūtības, ar kurām saskaras skolotājs lietojot jaunākās tehnoloģijas    9
3.  Grūtības un priekšrocības, ar kurām saskaras skolnieks lietojot tehnoloģijas mācību darba realizēšanā    10
3.1.  Tehnoloģiju sniegtās priekšrocības skolēnam    10
3.2.  Grūtības, ar kurām saskaras skolēns lietojot jaunākās tehnoloģijas    10
  Secinājumi    12
  Izmantotie avoti    13
Extract

Secinājumi
1. Skolās visbiežāk pieejamās tehnoloģijas ir dators, interneta pieslēgums, projektors, balsošanas pultis, interaktīvā tāfele, kā arī sociālie tīkli E-klase un Mykoob.
2. Nākotnē Latvijas skolās gaidāmas tehnoloģijas, kas palīdzēs apskatīt 3D prezentācijas, kā arī gaidāmi portatīvie datori katram skolēnam.
3. Priekšrocības, kuras sniedz tehnoloģijas skolotājam ir laika ietaupīšana, ātra un vienkārša saziņa ar skolēnu un tā vecākiem, atbrīvošanās no krīta un papīra kaudzēm, kā arī ir vieglāk pievērst skolēna uzmanību mācību procesam.
4. Strādājot ar jaunākajām tehnoloģijām skolotājs saskaras ar šādām grūtībām - neziņu un neizpratni par tām, digitālo mācību materiālu trūkumu, kas nepieciešami, lai izmantotu šīs tehnoloģijas, kā arī skolēnu darbu plaģiātismu.
5. Skolēnam strādājot ar tehnoloģijām tiek sniegtas šādas priekšrocības - praktiska lietderība - vieglāka skolas soma, lētākas mācības, viegla pieeja visai informācijai, kas saistīta ar skolēna atzīmēm, kavējumiem u.t.t., kā arī skolēnam jau no agra vecuma tiek mācītas dažādas datorprasmes.
6. Grūtības, ar kurām saskaras skolēns strādājot ar tehnoloģijām - veselības pasliktināšanās, slinkums, ne visas ģimenes spēj atļauties datoru un interneta pieslēgumu, neizpratne par šīm tehnoloģijām, to traucējumi, kā arī šīs tehnoloģijas var arī novērst skolēnu no mācību darba un likt sajūsmināties.

Author's comment
Atlants