Evaluation:
Published: 15.11.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
  • Essays 'Sistēmiskā domāšana', 1.
  • Essays 'Sistēmiskā domāšana', 2.
  • Essays 'Sistēmiskā domāšana', 3.
  • Essays 'Sistēmiskā domāšana', 4.
  • Essays 'Sistēmiskā domāšana', 5.
  • Essays 'Sistēmiskā domāšana', 6.
  • Essays 'Sistēmiskā domāšana', 7.
  • Essays 'Sistēmiskā domāšana', 8.
  • Essays 'Sistēmiskā domāšana', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  1.Daļa    4
  Sistēmiskā un analītiskā domāšana    4
  Sistēma un tās uzbūve    5
  Sistēmas iekšējā vide    5
  Sistēmas ārējā vide    6
  2.Daļa    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā informācija    9
Extract

Nobeigums
Šī pētījuma izstrādes procesā esmu guvusi pieredzi domājot par parādībām kā sistēmām un tas ir sniedzis interesantu pieredzi kā arī licis aizdomāties par lietām, par kurām citā situācijā es nebūtu aizdomājusies.
Pētījuma izstrādes procesā radu sekojošus secinājumus:
• Praktiski jebko, ko mēs novērojam, ko mēs spējam ar prātu aptvert, mēs spējam saskatīt kā sistēmu;
• To, ko mēs nespējam ar prātu aptvert, mēs spējam pieņemt kā sistēmu, lai to pāragri nevienkāršotu;
• Sistēmas spēj būt gan iedomātas (acīm nesaskatāmas), gan fiziskas;
• Mainoties sistēmu elementu sniegtajam pienesumam sistēmā mainās sistēmas ietekme uz saistītajām sistēmām, bet struktūra dēļ tā nemainās.
Ko esmu ieguvusi no šī kursa? Tā ir iespēja izvērtēt parādības kā sistēmas. Kā arī atziņa, ka principā viss, pat vienkāršas parādības, ir raksturojamas kā sistēmas. Šīs zināšanas man noderēs manā turpmākajā dzīvē.

Author's comment
Atlants