Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Veselības veicināšanas plāns', 1.
  • Summaries, Notes 'Veselības veicināšanas plāns', 2.
  • Summaries, Notes 'Veselības veicināšanas plāns', 3.
  • Summaries, Notes 'Veselības veicināšanas plāns', 4.
  • Summaries, Notes 'Veselības veicināšanas plāns', 5.
  • Summaries, Notes 'Veselības veicināšanas plāns', 6.
Extract

Kā es sāku regulāri vingrot.
Motivācija- pārliecība, nostāja, interese, vēlmes, kas izraisa cilvēka aktivitāti un virza viņa rīcību.
Cilvēka attīstība notiek visa mūža garumā. Attīstības mērķis ir noteiktas neatkarības sasniegšanā. Ģimenē svarīga funkcija radīt piederības, kopības izjūtas, ģimenes locekļu starpā. Bērniem tā jo vēl svarīgāka. Veicot kopīgus uzdevumus, {vingrojot, ceļojot, utt.}Bērnos tiek ieaudzināta ,jeb neapzināti ieprogrammēta vajadzība veselīgam dzīvesveidam. Šie cilvēki spējīgi tikt galā ar grūtībām ,problēmām .Manā bērnībā ,mani vecāki šo kopības sajūtu radīja ,mēs ceļojām, vingrojām ,veselīgi atpūtāmies visi kopā. ES vēlos saviem bērniem rādīt piemēru ,vispirms pati ko uzsākot .Vēlāk iesaistot bērnus savās aktivitātēs.
Pieņēmu lēmumu vingrot. Vingrojusi esmu mēģinājusi vairākkārt ,ar dažādiem starplaikiem .Pēdējā reize bija šajā pavasarī ,aktivitātes turpinājās divas nedēļas ,tā bija vingrošana svaigā gaisā ar skriešanu.…

Author's comment
Atlants