Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 1.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 2.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 3.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 4.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 5.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 6.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 7.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 8.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 9.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 10.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 11.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 12.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 13.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 14.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 15.
  • Presentations 'Izglītības ietekme uz uzņēmējdarbības vidi', 16.
Extract

ES pētījuma mērķi un rezultāti
1.Divi pētījumi veltīti, lai noskaidrotu augstāko un profesionālo mācību iestāžu absolventu profesionālo darbību pēc mācību beigšanas, kā arī profesionālo un augstāko izglītības programmu atbilstību darba tirgus prasībām.
2.Lai nodrošinātu valstī tādu profesionālo izglītību, kura pilnībā atbilstu darba tirgus prasībām, ir nepieciešams aktivizēt gan valsts, gan darba devēju līdzdalību tās īstenošanā. Pašreiz profesionālās izglītības iestāžu materiāli tehniskās bāzes atjaunošana un mācību procesa nodrošināšana vēl nebūt nenotiek tik strauji un nav  tik augstā līmenī, lai apmierinātu tās prasības, kuras tiek izvirzītas no darbu devēju puses.
2.Lai nodrošinātu valstī tādu profesionālo izglītību, kura pilnībā atbilstu darba tirgus prasībām, ir nepieciešams aktivizēt gan valsts, gan darba devēju līdzdalību tās īstenošanā. Pašreiz profesionālās izglītības iestāžu materiāli tehniskās bāzes atjaunošana un mācību procesa nodrošināšana vēl nebūt nenotiek tik strauji un nav  tik augstā līmenī, lai apmierinātu tās prasības, kuras tiek izvirzītas no darbu devēju puses.

Author's comment
Atlants