Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadīšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadīšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadīšana', 3.
Extract

Uzņēmumam, ražojot preces, ļoti svarīga ir patērētāja apmierinātība ar preci vai pakalpojumu. Uzņēmēja uzdevums ir nodrošināt patērētāja “iegribas”, un visizšķirošākā ir kvalitāte, kas raksturo konkrēto preci vai pakalpojumu.

Kvalitāte ir objekta vai vienības (darbība, process vai produkts) raksturotāju kopums, kas nosaka spēju apmierināt noteiktās vai paredzētās vajadzības. Šie raksturlielumi, tāpat kā paši objekti, rodas ražošanas procesā. Lai sasniegtu vēlamo produktu kvalitāti, ir jākontrolē produktu ražošana. Visas pārējās darbības funkcijas, kas nosaka kvalitātes politiku, mērķus un atbildības, un to ievieš ar sekojošiem līdzekļiem: kvalitātes plānošana, vadība, kvalitātes nodrošināšana un kvalitātes uzlabošana kvalitātes sistēmas ietvaros. …

Author's comment
Atlants