Author:
Evaluation:
Published: 23.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālie tēli', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālie tēli', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālie tēli', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālie tēli', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālie tēli', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālie tēli', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālie tēli', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas vizuālie tēli', 8.
Extract

Lai varētu runāt par reklāmas tēlu izmantošanas principiem, vispirms noteikti būtu jāskaidro pats reklāmas kampaņas jēdziens.
Reklāmas kampaņu var definēt kā ieplānotu un savstarpēji saistītu reklāmas pasākumu sēriju, kas tiek organizēta noteiktā laika periodā ar masu informācijas līdzekļu palīdzību. Kampaņa kalpo tam, lai reklāmdevējs spētu sasniegt konkrētu mārketinga mērķi.
Reklāmas kampaņas var nosacīti iedalīt formālajās un neformālajās. Par visveiksmīgākajām tiek uzskatītas pirmās, kuras balstītas uz izstrādātu stratēģiju, pētījumiem un citiem reklāmas darbības plānošanas elementiem. Plānošana – tas ir būtiskākais veiksmīgas reklāmas darbības faktors. Vēl viens svarīgs moments – skaidra reklāmas kampaņas mērķa apzināšanās, kuru grasās sasniegt ražotājs. Pirms nākamās reklāmas kampaņas plāna izveides ir jāsaprot, kādēļ vispār tā ir vajadzīga, kam tā tiks adresēta, kādus rezultātus un ar kādiem paņēmieniem ir jāsasniedz? Tādējādi var konstatēt, ka reklāmas kampaņas jēga izpaužas noteiktas secības ievērošanā: reklāmdevējs izvirza stratēģisko mērķi, nosaka tā sasniegšanas vislabāko veidu, izstrādā savu darbību taktiku, koordinē šo taktiku ar citām preces vai pakalpojumu pārdošanas virzīšanas darbībām un tikai pēc tam sāk realizēt ieplānotos pasākumus. …

Author's comment
Atlants